Przedmiot działalności i kompetencje
Administracja Placówek Oświatowych w Gorzkowicach:
- zapewnia obsługę ekonomiczno–administracyjną placówek oświatowych (przedszkole, szkoły podstawowe i gimnazjum), dla których organem prowadzącym jest gmina Gorzkowice, a w szczególności:
- prowadzi wypłaty wynagrodzeń i pochodnych oraz ewidencjonuje dane o zatrudnieniu i wynagrodzeniach,
- rozlicza inwentaryzację składników majątkowych stanowiących mienie prowadzonych placówek oświatowych,
- opracowuje projekty planów finansowych we współpracy z dyrektorami placówek oświatowych,
- prowadzi nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny finansowo – budżetowej placówek,
- prowadzi obsługę wypłat funduszu socjalnego,
- prowadzi sprawozdawczość zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- prowadzi sprawy kadrowe dotyczące dyrektorów placówek oświatowych.
- wykonuje zadania należące do właściwości Gminy, jako organu prowadzącego placówki oświatowe, a w szczególności:
- prowadzi dokumentacje i wypłaty stypendium i zasiłków szkolnych,
- wykonuje zadania związane z dofinansowaniem dokształcania młodocianych pracowników,
- prowadzi dokumentacje zwrotu kosztów dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół,
- organizuje dowóz uczniów do szkół na terenie gminy,
- prowadzi dokumentację i obsługę komisji egzaminacyjnych na stopień nauczyciela mianowanego,
- prowadzi dokumentację i obsługę komisji konkursowej na stanowisko dyrektora szkoły lub przedszkola,
- prowadzi ewidencje obowiązku nauki,
- prowadzi zadania dotyczące Systemu Informacji Oświatowej,
- wykonuje zadania zlecone przez Kuratorium Oświaty, a kierowane do organu prowadzącego.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 05-02-2020 - Edycja treści
- 15-06-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1053